my ideas
, би нэг удаа бэр цэцэг авсан юм би ч яг үнэн дээ аваагүй л дээ, нэг ядаргаатай найз маань өгсөн юм. тэр яг улаан эрээн мод барьсан замын цагдаа шиг миний үзэл бодол, үг хэлийг зохицуулах гээд байдагсан...
учир нь зөвхөн зөвийг үнэнийг гэдэг зарчимтай юм л да. гэвч би тэрийг ингэж боддогоос үнэн худлын завсар 4 хуруу зай байдаг юм гэсэн. тэр зай ч нүд чих 2-ийн хоорондох зай болов уу
хүн гэдэг амьтан сэтгэхүйтэй, тиймгүй бол тэр зүгээр л дах дэгтий шигээр өмсөж үзээд дотор нь орчихдогсон бол яахан сэтгэл төвдөн суух билээ дэ тэр даруйд нь чанарыг нь мэдчихэж болно л доо
Монголчууд хугацаа нь дуусаад 2 сар болсон зүйлийг идчихээд цадсан хойноо сав баглааг нь харж суухдаа мэддэг улс, өлсгөлөндөө тэр биш л дээ бусад даа найддаг таа л тэр байх хэн нэгэн өөрт нь муу юм өгнө гэж яахан санах,...
нэг удаа би эх орныхоо 33 говийн нэг болох шаргын говийг гаталж явсан юм зуны эд халуунд +34 хэм байсан юм. нар дээрээс цонох биш газар доороос улнаас цонож, уугин шатаж, нар үзүүлэхгүйгээр бөгсөө халхалж байгаад хүндрэхэд доороосоо цооноод түлэгдчихмээр халуун байсан юм.
үгүй яг яалаа даа байз сайн санахгүй байна шөнөөр явж байгаад бөхөн зээр хөөж давхиад төөрлүүдээ, төрсөн сум Тонхилоос оо гараад Дарви, Шарга сумаар яваад аавын маань нутаг Төгрөг сумд хүрэх санаатай байсан нь их говьд төөрч будлихад хүрсэн юм...
Алтан хан говь минь
Уугьсан, хатмал говь минь
Би чиний алтан хан элсний ширхэг
Бишрэм билэг оюуны чинь тасархай
Цастай ноёлог уулсаар хүрээлүүлсэн их говь минь
Чи миний нүдэнд, хөх эмжээрт шаргал ногоон тэрлэг шиг харгаданам...
их говийн нүд болон мэлмэрэх баян Бүрдийг хэр баргийн аавын хүү олж амныхаа цангааг гаргаж чадах биш дээ, би ч мөн адил чадсангүй аз болж нэг эвдэрсэн худаг олдож, бид байдаг юм бүхнээ эвлүүлж хайж тууж байж ховоо хийх юм болгоод амныхаа цангааг гартал ус залгилж, хүн бүр гүзээнийхээ хэмжээгээр уулаа, бүгд ханалаа гэтэл хэн нэг нь бидний саяхан уугаад сайхан болчхоод сууж байгаа хүйтэн усыг нил зэв байна гэж хэллээ,...
харахад үнэхээр тийм байна, их говь ангасан бидэнд ийм улаан шаргал зэв уулгана гэж бид нар яаж мэдэх билээ дээ
хүмүүл таанын үнэртэй бүлээн салхиар амьсгалсан, хүйсийн говь, Алтайн цаад говь уруу аялж та нар үзсэн үү,
би ногоон өвс өндөр ургасан дэрс бут болсон ус ундтай газар их говийн дунд нэг аялж, аян замд явах зуураа зогссон юм. тэнд би дэлдэн том чихтэй, лантгар том толгойтой нарийхан сүүлтэй амьтан анх үзээд хүүшээ хулан тахийг ингэж нэг олж хардаг байжээ гэж баярласан юм даг.
тэгсэн үхсэнийх нь хулан тахь, муу илжиг л байсан байна билээ. одоо бодоход хүртэл ичгэвтэр байна,...
багийнхаа бүх хөгтэй явдлыг ярьж, баян байгалийг би магтах гэсэнгүй л дээ зүгээр л ТВ-гээр ....
(доорх хэсгийг Латин үсгээс шууд хөрвүүлэв)
...."хуурай суу холиогүй" гэж худал реклам хийдэг Улаан үүд хотод хийсэн бид нарт уулгах гэж Бөмбөөлэй гэдэг нэр өгсөн сүү монгол биш гэж хэлэх гэсэн юм.
юм бүхнийг мэддэг байх албагүй ч юмны учрыг олж Хужрыг тунгаадаг хүмүүс ховор болж дээ гэж хэлэх гэсэн хэрэг,...
бэр цэцэг гэдэг хайр дурлалын бэлгэдэл юм, түүнээс сайхан нь ч бий тэр бол мөнхийн үхэшгүй, мохошгүй хайрын бэлгэдэл над шиг царай муутайхан ч хатаж хорчийдоггүй цагаан үүл цэцэг юм.
/би царай алддаггүй нь хатаад хорчийчихсон Түүнээс илүү муу болох аргагүйд байгаа юм за энэ ч яахав/
бэр цэцэг холын бэрийн нулимсаар ургасан цэцэг билээ энэ бол гомдол харууслын, хагацал зовлонгийн гашуун нулимсаар ургасан цэцэг ээ,...
би ямар Арслан баатар шиг аян дайнд мордож толгой тархиа цаазлуулах биш хүн надад бэр цэцэг яагаад өгөх болов. энэ асуулт надад үлдэв,...
би үнэндээ бэр цэцгийг харвал би танихгүй л дээ учир нь надад найз маань би чамд бэр цэцэг өгсөн гэж мэдээрэй гэв би учрыг мэдэх хүний дүрээр цэцэг өглөө гэж баярласангүй яагаад гэвэл, за мэдэхгүй юмаа даа...
харин хэн-бэ гуай ч ван сэмбэрүү цэцгийг харвал энэ тэр цэцэг мөнөөсөө мөн гэдгийг таних болно тэрхүү тэнгэрийн цэцгийн тухайд би ярьж бичих юм бишгүй дэ л нэг байна, гэвч яах гэж түүний оронд тэнгэрийн дүлийний тухай, мэлхий албал бороо ордог уу үгүй ю гэдэг туршилтынхаа тухай ярьсан нь дээр гэвч яршиг
гэхдээ би найзыгаа цэцэг өгснийх нь төлөө яршиг гэж бодож байсангүй замын цагдаа ч гэж бодсонгүй э зүгээр л тусгаж авав.
хүн хүнийг, хүн чамайг юу гэх нь чухал бишээ тийм ч их,...
чи чухамхүү өөрийгөө амьдрал хэмээх жүжигт ямархан дүрийг эсгэж байна дүрдээ хэт их орчихсон биш байгаа, өөрийгөө чи юу гэж боддог бэ гэж бодох их чухал,...
өөрийгөө таньж мэдээ хөгшөөн... гэж бүгдэд хэлье !
би үргэлжид өөрийгөө контролдож найз маань хэлдэг үнэн үгийг өөрөө өөртөө дотроосоо хэлэх үедээ л алдаагаа харах Сөхөөтэй, залруулдаг ухаантайгаа болдог шүү юм байгаа юм
би энэ бүхнийг хугархай хуруугаараа бичиж суухдаа өөрийгөө ухаантай л гэж бодож байна ш дээ ядаг юм, ямар ч л байсан тэнэг биш-дэг,...
хүн эрхтэн биеэ гэмтээж болно түүгээрээ дутуу дулимагхан ажиллаж болно, бусдаас доор орж болоо, бүх юм болно оо.
харин чи хүн шиг хүн гэм ээнэ сохор хуудуу бодолтой, тахир дутуу үзэлтэй л байж болохгүй юм байгаа юм.
хүн, Хөл гараасаа салбал түүнийгээ, эрхтэн биеийнхээ талийг булшлаад л цааш амьдарна энэ яахав байдаг л юм
харин хүн чанараа таслаад хаячихсан улсууд түүндээ зориулж хөшөө босговол зохилтой тэр оршуулгын талбайд хүмүүс хүний нинжин сэтгэл буглаастай гэж бодоход эзэн бие нь байхгүй ч бусдыг хайрлахаа больсон хүн чанарыг үнэн голоосоо хөөрхийлөн нигүүлсэх нь лавтай.
хүний арьс нөмөрсөн чоно сүрэг мэт аягалж нэгнийгээ хэмлэн идэгч, хүн чанарын хавханд орсон холоо тас мэрээд зугтаасан хөөрхий тахир дутуу боохой би чамайг хараад танихгүй ч би өөрийгөө мэднэ ээ...
гэхдээ эхлээд ярьж эхэлсэн сэдвийнхээ голыг олж хэлье хүнд бэр цэцэг барих нь (өгөх нь) би
чамд нэг юм саналаа гэж хэлсэн утга агуулга байдаг юм билээ
надад хүн юм санаж гэж бодсоноо би яахав гэж санан, тэрхэн зуур өөрийгөө өмөөрөхшүү юм бодогдож хүнийг хурцалж явна гэдэг сайн явна аа л гэсэн үг гээд орхиж билээ. би тэр үед өөрийгөө өөрчилж, магад түүнийгээ засаж байна гэсэнсэн бол одоо өөрөө тиймгүй/тийм хүн биш атал/ байж худал, бялдууч этгээд байх байсан биз ээ
хүний өөрчлөлтийн тухай би бодож эхэллээ,... хүнийг ю өөрчлөх бэ за ямартай ч хүний муухай арилдаггүй тэнгэрийн муухай арилдаг гэж үг бий, тиймээс хүний ямар ба нэг өөрчлөлтийг би араамандаа жаажигнана гэж нэрлэе.
чанар гэсэн утгыг би хүн чанар бодол санаан дээр авч үзмээр санагдлаа. тэгвэл өмнөх хүн чанар дээр өөрчлөлтийн нэмэх хасах дэлта X гэсэн утгыг нэмээд тэрхүү нийлбэрийн хязгаар нь араамандаа жаажигнах гээч утгад багтах юм.
түрүүнд дурдсан боохой гэдэг хочтой чоно гэдэг амьтан бодит тэр амьтан надтай учрах бүрийд айдас сүрдэлтийг мэдрүүлдэгсэн. энэ нь дан ганц амьд амьтан бүхэн хөдөлшгүй байгалийн хуульд захирагдана гэсэн санаанд намайг хотлон авч ирнэ.
гэтэл би магзин дүүрэн сумтай буу бариад өвлийн ой дундуур үнэг чонын мөр хөөж алхахдаа оноох баян байгалийнхаа эзэн нь юм шигээр өөрийгөө санаж өөрөө өөрөөсөө би энэ байгаль дэлхийг чинь бүтээсэн үү ? ялаа гэж асуун, бурхантай өөрийгөө андуурна.
хүнийг бодол санаа, боломж нөхцөл, зовлон жаргал, хайр дурлал, учрал тохиол гэхчлэн ю ч өөрчилж болно.
гэвч муу хүн муугаараа сайн хүн сайнаар л дуусах гашуун үнэн араамандаа жаажигнах онолд багтана.
хүнийг мөнгө өөрчилдөг 5 жилийн туршид 7 хоног бүр 1 000 000 $ /нэг сая доллар/ авах болсон Дэвид Бэким тэгвэл ядуу зүдүүгийн дэргэд юу гэж хэлэхээр өөрчлөгдөж өөрийгөө хэрхэн бодож дүгнэх бол, үгүй ядаж мань мэт нь бүтэн 100$ барингуутаа банкаар орж ирэхдээ шургаад уначих бий дээ гэмээр хамраа сөхсөн хүмүүсийг хардагдаа.
харанхуй шөнө тэмтчиж яваа нэгний хажууд бамбар барьсан хүн баатар мэтээр өөрийгөө төсөөлөх нь лавтай.
хэн нэг нь, хэсэг бусад хийгээд чадахгүйг гарамгай сайн гүйцэтгэх авьяас чадвар-тан мөн өөрийгөө хэн хэмээн үнэлж боддогшуу юм байгаа юм бүү мэд
ядаргаатай гэж нэрлэсэн найзаа би дотносож тэгж нэрлэсэн юм. түүнд би ер нь хүнээ байжээ гэж хэлдэг байлаа, найр зоогийн ширээний ард би амттан бүхнээс амсаж идэж чадалгүй, гэр бүл найз нохдоо бодоод, ээжтэйгээ нэг ийм ширээнд хамт суухсан гэж бодоод сэтгэл мини шимшрэн оноох жаргал даахгүйн зовлон болдог байлаа. гэтэл одоо, одоо бол байдал өөрөө,... үүнийг нь иднэ, тэрийг нь идэхгүй, үүнээс сайхан нь бий гэхчлэн ямбална.
тансаг сайхан дунд тарвалзаж явдаг нь хэсэг бий тэд өөрсдийгөө эгэл жирийн гэнэ. бүгд, би хэвийн гэж хэлнэ...
хүнийг, цаг хуцаа зүүнийхээ эргэлт бүрээр мушгин зангидаж хатууруулж, сунгаж нарийсгаад эцэст нь тасалж орхидог шиг ээ?
за даа цаг цагаараа байдаггүй цахилдаг хөхөөрөө байдаггүй гэдгийг цухас нэг юм ойлгов,...
өөрт чинь өөрчлөлт шинэчлэлийн XXИ зуун бэр цэцэг баривал чи хөгжиж өөрчлөгдөхгүй үлджээ гэж өөрийгөө бодоорой, хүн өгвөл юунаас болж гэдгийг нь хожим нь гэлээ ч хамаагүй учрыг нь олоорой
Нийт 1887 удаа уншигдсан | 11 сэтгэгдэлтэй
Сэтгэгдэл бичих
Билэгт сайхан үгээ хэлэлцэж
Бэр цэцэг бие биедээ барьдаг,
Эртний дээд өвгөдөөс уламжилсан
Эрхэм сайхан заншил нэгэн бий.
чанар гэсэн утгыг би хүн чанар бодол санаан дээр авч үзмээр санагдлаа. тэгвэл өмнөх хүн чанар дээр өөрчлөлтийн нэмэх хасах дэлта X гэсэн утгыг нэмээд тэрхүү нийлбэрийн хязгаар нь араамандаа жаажигнах гээч утгад багтах юм.